2. A Český jazyk 8. 6. - 12. 6. 2020
8. 6. - 12. 6. 2020
Učebnice:
str. 106 / cv. 1, 2, 3 (ústně) a cv. 4 (napiš)
str. 107 / cv. 5, 6
Vezmi si list papíru, přelož ho na 3 stejné části, na jednu část napiš názvy osob, na druhou názvy zvířat a na třetí část názvy věcí. Slova hledej v textu na str. 106 Na rybách
str. 108 - Podstatná jména - žlutý rámeček - pozn. podstatná jména jsou všechna slova, která jste hledali a psali na papír. Jsou to názvy osob, zvířat a věcí, to si pamatuj!
cv. 7, 8, 9 jen ústně
Pracovní sešit:
str. 30, 31, 32
Písanka:
str. 26 a 27
................................................................................................................
1. 6. - 5. 6. 2020
Učebnice:
str. 103 / cv. 12 (vyber si dva jakékoliv řádky a opiš je), 13 ústně
104 / cv. 14, 15, 16
105 / cv. 17, 18, 19, 21 (ústně), 20 (opiš)
Pracovní sešit:
str. 28 a 29
Písanka str. 25
Deníček: Dnes mám radost z toho, že..... (denně stačí napsat jednu větu)
Podvojný deník už psát do konce roku nebudeme! Začneme opět až v září:-)
............................................................................................................
25. 5. - 29. 5. 2020
Učebnice:
str. 100 Na louce
cv. 1, 2 opakování: slova podřazená a nadřazená
cv. 4 a 5 jen ústně
str. 101
cv. 7 napiš
cv. 8 ústně
cv. 9 ústně
Přečti si žluté rámečky s vykřičníkem
str. 102 / cv. 10, 11 (ústně)
Pracovní sešit:
str. 26 a 27
Písanka: str. 24
Deníček: Tento týden budete psát každý den jednu větu. Napište, co chcete. Já si třeba dnes zapíši: Nerozumím tomu, proč nemohou jít dnes do školy všechny děti.:-(
.................................................................................................................................
18. 5. - 22. 5. 2020
Učebnice:
str. 98 / cv. 11 - napiš
cv. 12 - ústně
cv. 13 - diktát - popros někoho, aby ti toto cvičení nadiktoval
str. 99 / cv. 14 a 15 - ústně
Pracovní sešit:
str. 25
Písanku tento týden vynecháme, vezměte si ale opět Deníček, do kterého každý večer zapíšete, co jste celý den dělali. Dávejte si pozor na velká písmena na začátku věty. Na konci věty je . ? ! a jaké i,y se píše po tvrdých (h,ch,k,r,d,t,n) a měkkých (ž,š,č,ř,c,j,ď,ť,ň) hláskových skupinách.
............................................................................................................................................................................................................
11. 5. - 15. 5. 2020
Učebnice
str. 96 - pročíst ústně
Slovesa: slova, která říkají, co osoby, zvířata nebo věci dělají př. pes - co dělá? kouše, běhá, leží, žere, slintá, ....
napiš: Vyber si jeden den a zapisuj, co děláš. př. jím, jdu,...
str. 97 / ústně, cv. 10 - vyber si tři věty a napiš je
Pracovní sešit
str. 23 a 24
Písanka str. 23
Na čtení posílám opět dva texty od paní učitelky Květy
Tento týden máte práce dost, vynecháme proto Deníček.
....................................................................................................................................................................
4. 5. - 8. 5. 2020
Učebnice
str. 93 ústně, jen "Návrat" opsat a doplnit (zopakovat si tvrdé a měkké hláskové skupiny)
str. 94 a 95 ústně
Pracovní sešit
str. 21 a 22
Písanka str. 22
Čtení - v emailu posílám opět dva texty od paní učitelky Květy
......................................................................................................................................................................
27. 4. - 1. 5. 2020
Učebnice
str. 90 / cv. 7 Jestli uhádnete hádanku, zkuste si najít a přečíst si něco o tomto ptákovi, zjistěte, čím se živí a jak vypadá....
str. 91
str. 92 / cv. 15 vyber si tři řádky a napiš
Jinak vše ústně.
Pracovní sešit str. 20
Písanka str. 21
........................................................................................................................................................................
20. 4. - 24. 4. 2020
Učebnice - vše ústně
str. 88
str. 89 - zopakovat si abecedu, již jsme si ji říkali - možno na konci týdne natočit, moc ráda děti uvidím (nemusí být)
(youtube - písnička Dáda Patrasová - Abeceda)
Pracovní sešit
str. 18 / cv. 1 (než začnete toto cvičení dělat, zoprakujte si tvrdé (hy,chy,ky,ry,dy,ty,ny) a měkké (ži,ši,či,ři,ci,ji,di,ti,ni) hláskové skupiny)
cv. 2 (spojky - spojují věty nebo větné členy)
cv. 3
str. 19
Podvojný deník - od Podvojného deníku si dáme až do odvolání pauzu. Nepište ho, ale čtete knihy dál:-)
Deníček - začněte psát ráno - v pondělí se rozhlédněte kolem sebe a napište, co vidíte (svou postel, rozkvetlý strom,...)
- v úterý si zavřete oči, poslouchejte, co slyšíte a zapište to (zpěv ptáků, sestru, jak mluví,....)
- ve středu opět zavřete oči a zjistěte, co cítíte (vůně kávy, bábovky, co peče maminka, květiny na stole, ....)
- ve čtvrtek zavřete oči a zkuste na něco sáhnout, jaký to má tvar, co je na povrchu, .... a zapište to.
...............................................................................................................................................................................................
6. 4. - 17. 4. 2020
Učebnice: většinu ústně
str. 86 / cv. 8, 9 písemně
str. 87 / cv. 16 diktát nejprve opsat a poté zkusit dětem nadiktovat
Pracovní sešit:
str. 17 / cv. 6, 7
Podvojný deník
Deníček - 5 zápisů
Dopis paní učitelce
...........................................................................................................................................................................
30. 3. - 3. 4. 2020
Učebnice:
str. 82 / cv. 1, 2, 3 (ústně)
str. 83 / cv. 4 básnička (zpaměti, stačí tři sloky)
cv. 5 ústně
Pracovní sešit:
str. 15 / cv. 1, 2
str. 16 / cv. 3, 4, 5
..................................................................................................................................................................................................................
23. 3. - 27. 3. 2020
Učebnice
str. 78 / cv. 3 (ústně)
cv. 4 - napsat
cv. 5 (ústně)
str. 79 / cv. 6 (ústně)
cv. 7 - napsat
str. 80 / cv. 8 - napsat
cv. 9 a 10 (ústně)
str. 81 / cv. 13, 14 (ústně)
cv. 15 diktát - zkusit opsat dle knihy a pak prosím dětem nadiktovat.
Prosím poslat diktát + napsaná cvičení
Pracovní sešit str. 14
Podvojný deník
Můj deníček - tento týden prosím psát: "Čemu jsem se dnešní den zasmál/a?"
....................................................................................................................................................................................................................................................................................
16. 3. - 20. 3. 2020
Čtení - Podvojný deník - pokračujeme 2x týdně zápis (kdo má ve škole, vytvoří si prosím nový)
Psaní - písanky máme ve škole, tak si vytvoříme "Deníček" - děti si vyrobí sešítek - libovolná velikost, řádkování, .... prostě jak kdo chce:-). Každý den od pondělí do pátku se večer zamyslí a popíší minimálně třemi větami nějaký zážitek, který se jim přes den stal nebo popíší, co dělaly. (kontroluji velká písmena na začátku věty, znaménko za větou a i,y - měkké a tvrdé hláskové skupiny).
ČJ str. 76 - 77 pokusím se vyfocenou stránku dát do přílohy, případně vložím na společný mail. Vlastní jména - názvy osob, zvířat a míst a píšeme s velkým písmenem
Pracovní sešit
str. 11 / cv. 6 (opakování)
str. 12 / cv. 1, 2, 3 (nová látka - Vlastní jména)