2.B Prvouka
Týden 8.6. - 12.6.
Zakončíme kapitolu o zvířatech. Přečteme si učebnice str. 58 a v PS str. 64 nechte děti samostatně vyplnit, zjistíte, jak na tom jsou se znalostmi. Co nebudou vědět, ať si potom dohledají v učebnici.
Zopakujeme si znalosti o ročních dobách, měsících v roce, dny v týdnu a částích dne. Učeb. str. 59 - 63.
V PS. si vybereme ze str. 65 - 69.
Zdá se toho hodně, ale většinu již známe, jde o opakování.
Týden 1.6. - 5.6.
Projdeme si v uč. str. 57 - ryby, plazi, obojživelníci.
PS str.62
Jde o prvotní seznámení s pojmy.
Týden 25.5. - 29.5.
Učebnice str. 56 - přečteme si o savcích a ptácích.
PS str. 60, 61 - doplníme a učíme se stavbu těla
Týden 18.5. - 22.5.
Hospodářská zvířata - zopakujeme si názvy samce, samice a mláděte u známých hospodář. zvířat.
Učebnice str. 54, 55
PS str. 58, 59
Týden 11.5. - 15.5.
Pokračujeme v tématu jaro.
Zkusíme si vypracovat Já to hravě zvládnu,PS str.56
Přidáme si téma Ptáci na jaře - uč. str.53
Ps- str. 57
Týden 4.5. - 8.5.
Dozvíme se něco o včelách.
Učebnice str.52 - přečíst
PS str. 55 - můžeme stromy nalepit do školního sešitu prvouky a domalovat příslušné plody
Týden 27.4. - 30.4.
Vzhledem ke kvetoucí přírodě se nám hodí téma Rozkvetlé stromy - učebnice str.51, PS str. 54 / rozdíl mezi keřem a stromem si vysvětlujeme tak, že keř nemá kmen/
Části , tj. popis stromu a keře by děti měly ovládat.
Týden 20.4. - 24.4.
Povídáme si s dětmi o pokojových rostlinách a práci na jaře na zahrádce.
Učebnice str.49,50
PS str. 52, 53
Týden 14.4. - 17.4.
Téma Jaro: uč. str. 46 - 48 přečíst
Ps str. 49 - 51 dle výběru.
Týden 6.4. - 10.4.
Prvouka: Velikonoce uč. str. 44, 45 - přečíst
Ps str. 47, 48
Týden 30.3. - 3.4.
Téma jaro : uč. str. 44 - přečíst
PS str. 46
umíme vyjmenovat jarní měsíce
Prvouka - uč. str. 38 - 43 čteme podle zájmu dětí, postupně si mohou děti vyplnit PS do str 45.
Nebude předmětem klasifikace.
Zaměříme se v dalších týdnech na jarní přírodu.
Všem děkuji za spolupráci a jsem k dispozici na mailu.
Žáková
PRV - Povolání dospělých, zájmy a koníčky. Uč. str.36, 37. PS str.38, 39. Využijte mimořádné situace a pobavte se s
dětmi o své práci a zálibách.