1.A Matematika 8. 6. - 12. 6. 2020
8. 6. - 12. 6. 2020
Milí žáci,
postupně dokončujeme učivo matematiky a hlavně opakujeme.
Pondělí
Matematická rozcvička vypočítej deset příkladů na +, -
4 + 15 = 20 - 7 =
3 + 12 = 16 - 8 =
7 + 8 = 18 - 12 =
14 + 6 = 17 - 13 =
9 + 4 = 15 - 9 =
Matematika str. 111, cv. 2
Rozděl spravedlivě čokoládu a koláč mezi tři děti.
Str. 112, cv. 1
Vyřeš hady
Str. 112, cv. 2
Doplň podle úkolu.
Úterý
Matematická rozcvička - vyřeš hady:
4 + 10 - 2 + 8 - 13 = 20 - 7 + 5 - 6 - 5 =
16 - 9 + 4 + 6 - 2 = 9 + 5 - 4 + 8 - 7 =
Matematika str. 112, cv. 3
Sčítací trojúhelníky
Doplň do políčka jedno z předepsaných čísel a vyřeš.
Str. 112, cv. 4
Zapiš, kolik koleček chybí v obdélníku.
Středa
Matematická rozcvička - najdeš chybu?
18 - 15 > 2 16 - 4 > 15 - 3
12 - 7 = 6 18 - 13 = 19 - 14
13 + 3 < 15 20 - 6 < 18 - 6
Matematika str. 113, cv. 1
Nákup a platba v obchodě
Str. 113, cv. 2
Slovní úloha - Na kterém podlaží bydlí kamarádky?
Str.113, cv. 3
Postav, přesuň a zapiš plán.
Čtvrtek
Matematická rozcvička:
Myslím si číslo, když od něj odečtu 5, dostanu 13. Jaké číslo si myslím?
Myslím si číslo, když od něj odečtu 8, dostanu 9. Jaké číslo si myslím?
Matematika str. 113, cv. 4
Jsou správně trojice čísel v rámečcích?
Str. 114, cv. 1
Najdi chybu a oprav ji.
Str. 114, cv. 2
Doplň barevné obrazce pod kaňkou.
Pátek
Matematická rozcvička - vyřeš hady:
16 - 5 + 2 + 7 - 19 = 18 - 9 + 2 + 7 - 10 =
1 + 8 + 9 - 5 - 4 = 7 + 7 - 2 + 8 - 14 =
Matematika str. 114, cv. 3
Vrať neposedy.
Str. 114, cv. 4
Postav, přesuň, zapiš plán.
Str. 115, cv. 1
Doplň šipky a příklady čísly.
1. 6. - 5. 6. 2020
Milí žáci,
posílám další učivo matematiky k procvičování.
Pondělí
Matematická rozcvička - vyřeš hady:
10 + 3 - 7 - 5 + 12 = 20 - 4 - 8 + 3 - 10 =
4 + 9 + 4 - 2 - 6 = 6 + 7 - 3 + 7 + 2 =
Matematika str. 107, cv. 1
Vyřeš šipkami a vpravo napiš příklady.
Str. 107, cv. 2
Dokresli a doplň podle instrukcí.
Str. 107, cv. 3
Pokryj dlažbou dvorek.
Úterý
Matematická rozcvička:
Myslím si číslo, když k němu přičtu 9, dostanu 15. Jaké číslo si myslím?
Myslím si číslo, když k němu přičtu 12, dostanu 20. Jaké číslo si myslím?
Matematika str. 108, cv. 1
Vyřeš šipkami a vpravo napiš příklady.
Str. 108, cv. 2
Doplň číslice(tři různé).
Str. 108, cv. 3
Vyřeš hady
Středa
Matematická rozcvička: vypočítej 10 příkladů na +, - s přechodem přes 10 do 20
14 + 6 = 20 - 13 =
9 + 7 = 18 - 11 =
11 + 8 = 14 - 9 =
6 + 7 = 20 - 16 =
4 + 9 = 17 - 8 =
Str. 108, cv. 4
Doplň hady.
Str. 109, cv. 1, a cv. 2
Zapiš do tabulky, jaké mince mají děti a sečti je.
Str. 109, cv. 3
Spoj a vytvoř trojice.
Čtvrtek
Která čísla jsou hned před, hned za:
__20__ __17__
__14__ __12__
__19__ __10__
Matematika str. 110, cv. 1
Vyřeš šipkami a vpravo napiš příklady.
Str. 110, cv. 2
Přesuň krychli a zapiš plán stavby.
Pátek
Matematická rozcvička - vyřeš hady:
13 - 7 + 2 + 5 - 10 =
20 - 4 - 5 + 9 - 13 =
9 + 6 +5 - 16 + 6 =
Matematika str. 110, cv. 3
Dopň vláčky, aby byly stejně dlouhé.
Str. 110, cv. 4
Str. 111, cv. 1
Spoj mince s cenami výrobků.
25. 5. - 29. 5. 2020
Milí žáci,
v tomto týdnu navštívíme různá prostředí.
Pondělí
Matematická rozcvička: počítej po dvou do 20, potom po třech do 21. Začni od 0.
Matematika str. 102, cv. 3
Vyřeš sčítací trojúhelník podle podmínky zadání.
Str. 102, cv. 4
Slož ze dvou vagónků z depa stejně dlouhý vláček podle zadání.
Na volném listu doplň do sčítacích trojúhelníků.
Úterý
Matematická rozcvička - vyřeš matematické hady:
20 - 11 + 2 + 4 - 6 + 1 =
5 + 4 - 7 + 8 + 3 + 4 =
6 + 9 + 3 - 6 - 8 - 4 =
Str. 103, cv. 1
Doplň tak, aby součet tří sousedních čísel se rovnal 8.
Str. 103, cv. 2
Projdi bludištěm a používej kouzelné hůlky (1. modrou, 2. zelenou, 3. opět modrou).
Str. 103, cv. 3
Dětský park.
Vycházíme z Matematiky 1, str. 22.
Doplň počet cest určité barvy do tabulky.
Středa
Matematická rozcvička: vypočítej 10 příkladů s přechodem přes 10 do 20.
Str. 104, cv. 1
Stavby ze str. 92. Rozhodni, zda platí o stavbách dané barvy tvrzení.
Str. 104, cv. 3
Kolik tříkolek mohou vyrobit z daného počtu koleček?
Str. 104, cv. 4
Praktické cvičení - používej párátka
a) Sestav z 10 párátek 3 čtverce.
b) Sestav ze 13 párátek 4 čtverce.
c) Sestav z 12 párátek 5 čtverců.
Čtvrtek
Matematická rozcvička - vyřeš matematické hady:
20 - 15 - 2 + 4 - 5 + 10 =
18 - 4 - 3 + 6 + 3 - 9 =
19 - 7 - 3 + 5 + 4 - 12 =
Matematika str. 105, cv. 1
Vyřeš příklady pomocí šipek a vpravo zapiš příklady číslicí s výsledkem.
Str. 105, cv. 2
Rozděl dar 10 Kč od tety spravedlivě mezi dva chlapce.
Str. 105, cv. 3
Doplň (součet tří sousedních čísel je 9).
Str. 105, cv. 4
Doplň hady. Kde má had hlavu a kde má ocas?
Pátek
Matematická rozcvička
1. Myslím si číslo, když k němu přičtu 5, dostanu 16. Jaké číslo si myslím?
2. Myslím si číslo, když k němu přičtu 9, dostanu 13. Jaké číslo si myslím?
Matematika str. 106, cv. 1
Vrať neposedy do bytů podle podlaží.
Str. 106, cv. 2
Rozděl spravedlivě figurky mezi čtyři děti.
Str. 106, cv. 3
Dobarvi věž podle podmínek úlohy.
18. 5. - 22. 5. 2020
Milí žáci,
posílám vám nové učivo z matematiky na procvičování.
Pondělí
Matematická rozcvička: vypočítej matematické hady
3 + 5 - 2 + 10 + 3 - 4 =
20 - 11 + 5 - 4 + 9 + 1 =
Výsledky napiš do zeleného políčka v učeb. na konec str. 98 pod cv. 2.
Pro rychlé hlavičky - učebnice str. 98, cv. 2
Přemýšlej, jak rozdělíš spravedlivě.
Matematika str. 99, cv. 1
Vytvoř 3 stejně dlouhé vláčky v každém rámečku. Spoj k sobě vždy správné vagónky čárou. U 3. obrázku přemýšlej, jak dořešit úlohu. Prázdná políčka mohou doplnit podobně rychlé hlavičky.
Str. 99, cv. 3
Spoj boty, které k sobě patří. Kolik dětí zde má boty? Napiš číslicí.
Úterý
Matematická rozcvička: spočítej 10 příkladů na +, - s přechodem přes 10 do 20.
Matematika str. 100, cv. 1
Řekni, kolik je hodin na cifernících. Napiš čas číslicí do žlutého rámečku.
Str. 100, cv. 2
Doplň tak, aby součet 3 sousedních čísel se rovnal 9. Vznikne nám číselný rytmus.
Str. 100, cv. 3
Najdi 3 různá řešení, ale napiš pouze jedno do učebnice.
Pro rychlé hlavičky - vymysli podobný příklad s jinými čísly podle návodu ve cvičení 3 a poznamenej jeho tři možná řešení na volný list pod plánek dětského hřiště.
Středa
Matematická rozcvička: hned před, hned za
-- 12 -- -- 18 --
-- 15 -- -- 20 --
Matematika str. 100, cv. 4
Doplň hvězdičku a kolečko.
Str. 100, cv. 5
Doplň a dořeš.
Str. 101, cv. 1
Spoj tři čísla se součtem 7 (každá trojice obsahuje 3 kruhy různých barev) a doplň čísla do barevných kruhů.
Str. 101, cv. 2
Rozpůl pizzu. Zakresli rozdělení.
Pro rychlé hlavičky - rozděl pizzu na 4 stejné části.
Čtvrtek
Matematická rozcvička:vypočítej 10 příkladů na +, - s přechodem přes 10 do 20.
Matematika str. 99, cv. 2 a str. 101, cv. 3
K vyřešení potřebuješ Matematiku I. str. 22. Překresli si barevné cesty do dětského hřiště na volném listu. Zaznamenávej pomocí čísel do tabulek podle úkolů nejprve červené cesty (str. 99, cv. 2) a dále žluté cesty (str. 101, cv. 3).
Pro rychlé hlavičky - od kterých stanovišť vede nejvíce cest? Můžeš zakreslit symbolem a k němu číslicí ke cv. 3, str. 101.
Pátek
Matematická rozcvička: počítej matematické hady
20 - 6 - 3 - 2 - 6 + 7 =
15 + 3 - 5 + 3 - 10 + 3 =
Výsledky zapiš do zeleného pole na konci str. 101.
Matematika str. 101, cv. 4
Zapiš čísly do tabulky (D znamená dohromady).
Pro rychlé hlavičky - spočítej a zapiš do tabulky všechny součty k D.
Str. 102, cv. 1
Doplň do žlutých políček šipky tak, aby platil určitý počet šipek za =. Vpravo napiš místo šipek příklady.
11. 5. - 15. 5. 2020
Milí žáci,
i v tomto týdnu budeme řešit zajímavé úlohy z různých prostředí.
Pondělí
Matematická rozcvička: 10 příkladů na + a - s přechodem přes 10 do 20
Matematika str. 94, cv.2
Opět můžeme použít skutečné mince - vyzkoušet si cvičení prakticky.
Str. 94, cv.4 - Sčítací trojúhelník - zajímavá úloha s různým výsledkem
Pro rychlé hlavičky - na volný list papíru doplň 2 sčítací trojúhelníky (můžeš i více) svými čísly. Návod:
nejdříve doplň čísla do prvních třech rámečků a potom vypočítej.
Úterý
Matematická rozcvička: 10 příkladů na +, - s přechodem přes 10 do 20
Matematika str. 95, cv. 1 - doplň čísla nebo šipky do krokovacího pásu.
Str. 95, cv. 2 - doplň číslice a pomoz si u odčítání sčítáním a naopak (používají se i čísla dvojciferná).
Pro rychlé hlavičky - str. 95, cv. 3 - orientujeme se v řádkách a sloupečkách - barva + předmět.
Středa
Hledej čísla - hned před, hned za
---, 8, --- ---, 13, ---
---, 10, --- ---, 16, ---
Matematika str. 96, cv. 1 - hledej trio v každém bytě a napiš řešení do žlutých řádků (nejprve počítej
příklady na +, a potom můžeš i na -).
Pro rychlé hlavičky - vytvoř svoje trio a napiš na volný list v učebnici pod čtvercovou síť na předchozí
stránce. Zapisuj k triu příklady na + a - (např. 6, 7,13; 6 + 7 = 13, 13- 6 = 7).
Matematika str. 96, cv. 3 - nejprve si prohlédni tabulku a obrázek (je tam kombinace oblečení a barev).
Následuje počítání a zapisování do tabulky
Čtvrtek
Matematická rozcvička: 10 příkladů na +, - s přechodem přes 10 do 20
Matematika str. 97, cv. 1 - doplň do cvičení správná čísla. Na jednom řádku jsou dva příklady se stejnými
třemi čísly (jeden př. na +, druhý na -).
Pro rychlé hlavičky - vymysli podobné dva příklady na +, - se stejnými čísly.
Str. 97, cv. 2 - vyřeš, zapisuj šipkami a vpravo příklady s číslicemi. Nezapomeň šipky směřující vpravo sčítáme, šipky vlevo odčítáme.
Pátek
Hledej čísla - hned před, hned za
---, 14, --- ---, 11, ---
---, 17, --- ---, 19, ---
Matematika str. 98, cv. 1 - časová posloupnost podle denního režimu. Žluté kruhy jsou ciferníky, nakresli na
ně hodinovou rafičku podle času, co během dne děláš (viz obrázky). Doplň do rámečků čísla podle
časové posloupnosti.
Pro rychlé hlavičky - doplň podle sebe jeden ciferník (do učebnice) a napiš jakou činnost děláš ty během
dne, která není v učebnici zakreslená.
4. 5. - 8. 5. 2020
Milí žáci,
opět v novém týdnu posílám učivo k procvičování.
Pondělí
Matematická rozcvička: 10 příkladů na + a - do 19 - do šk. sešitu.
Matematika str. 91, cv. 4 - vycházíme ze zadání cv. 3 na str. 90.
Vyzkoušejte si úlohu pomocí skutečných mincí.
Pro rychlé hlavičky - vypočítej a pozoruj výsledky, když je zadáno: A má 7 Kč, B má 6 Kč, C má 8 Kč.
Počítání můžeš zapisovat na volný list pod čtvercovou síť.
Matematika str. 92, cv. 1 - pracuj podle úkolu a zakroužkuj správnou stavbu.
Úterý
Matematická rozcvička:10 příkladů na + a - do 20 - do šk. sešitu.
Matematika str. 92, cv. 2 pracuj podle úkolu. Prakticky si znázorni obrázek pomocí např. párátek. Uvažuj, jak postupovat za A), B), C) - složitější úloha.
Str. 92, cv. 3 - vyřeš slovní úlohu, pomoz si prakticky např. drobnými přírodninami a zakresli do obrázku.
Pro rychlé hlavičky - obměna - pětinu kaštanů vidíme na stole, kolik kaštanů je schovaných pod talířem.
Str. 92. cv. 5 - pokryj podlahu parketami za A), B), C) - lze vyřešit?
Středa
Matematická rozcvička: 10 příkladů na + a - do 20 s přechodem přes 10 do šk. sešitu.
Str. 93, cv. 1 prostředí Autobus - sleduj obrázek a podle něj doplň - kolik cestujících vystoupí.
Str. 93, cv. 2 Najdi chybu! Oprav ji.
Pro rychlé hlavičky - zkus dokončit 3 příklady (ve, kterých byla chyba) tak, aby platilo "levá strana" = "pravá strana"
Čtvrtek
Matematická rozcvička: 10 příkladů na + a - do 20 s přechodem
přes 10 do šk. sešitu.
Str. 93, cv. 3 - doplň číslice nebo šipky do zápisů.
Str. 93, cv. 4 - pracuj s opravdovými mincemi a řeš příklad.
Str. 94, cv. 1 - doplň chybějící číslice
Pro rychlé hlavičky - vymysli 3 podobné příklady na odčítání jako ve cv. 1 s čísly vyššími než 15 a vypočítej.
27. 4. - 1. 5. 2020
Milí žáci,
posílám další učivo k procvičování matematiky.
Pondělí
Začněte matematiku sčítáním a odčítáním do 18 - do školního sešitu.
Učebnice str. 9, cv. 1 - tvoř barevné trojice (nejprve zkusmo tužkou), potom doplň perem. Využij volný list v učebnici při řešení.
Učebnice str. 90, cv. 2
Prostředí "Autobus"
Nejprve si přečti text, uvědom si, co jsme se dozvěděli. Doplň.
Pro rychlé hlavičky - ve cv. 2 změňte číslo 7 na 6 a pokuste se vyřešit.
Úterý
Opět začněte matematiku sčítáním a odčítáním do 18 - do šk. sešitu.
Učebnice str. 90, cv. 3
Nové prostředí "Mince"
Nejprve podle obrázku doplň počet mincí do vět (A - Adam, B - Barča, C- Cecilka) a dále sčítej a doplňuj.
Pro rychlé hlavičky - změň počet mincí, které děti vlastní a vypočítej, kolik mincí mají dohromady.
Můžeš využít skutečné mince.
Učebnice str. 91, cv. 1
Krokování
Zapisuj čísla, šipky podle zadání. V posledním sloupci je nekonečně mnoho řešení.
Středa
Počítáme do 19, sčítáme a odčítáme. Můžeme zapisovat příklady do čtvercové sítě na protější straně.
Učebnice str. 91, cv. 2
Navážeme na procvičování + a -. Doplňujeme pouze čísla do 19 (v jednom příkladu se objevilo 20).
Pro rychlé hlavičky - vymysli 2 celé příklady podobné těm ve cv. 2.
Čtvrtek
Sčítej a odčítej do 19. Vypočítej 10 příkladů a napiš je do šk. sešitu.
Učebnice str. 91, cv. 3
Pokrývej podlahu, můžeš využít čtvercovou síť na protější straně pro všechny 3 úkoly za A), B), C).
Pro rychlé hlavičky - zkus na straně se čtvercovou sítí pokrýt podlahu, která má 9 políček a použij parkety: 1světle modrý růžek, 2x oranžové duo, 2x zelené mono - zelené se nedotýkají.
20. 4. - 24. 4. 2020
Milí žáci,
v novém týdnu posílám další učivo na procvičování.
Pondělí
Opakování sčítání a odčítání do 16 (10 příkladů)
Matematika str. 87, cv. 1 prostředí Schody - zapiš výsledek číslem. Pokračuj v dalších příkladech - pomáhej si obrázkem.
Cv. 2 - rozděl a zapiš čísly do prázdných rámečků.
Cv. 3 - prohlédni si krychlové stavby a zakroužkuj stavbu se 2 podlažími modře.
Pro rychlé hlavičky - zakroužkuj stavbu, která má 4 podlaží červeně.
Úterý
Vypočítej zpaměti 10 příkladů na sčítání a odčítání do 17.
Matematika str. 87, cv. 4 - slovní úloha - napiš příklad a řekni odpověď.
Str. 88, cv. 1 - graf s 8 písmeny - při řešení se orientuj podle barevných spojnic.
Pro rychlé hlavičky - zkuste u rébusu najít další křestní jméno nebo můžete vytvořit svoji šifru.
Středa
Začni opět sčítáním a odčítáním do 17 (10 příkladů do šk. sešitu).
Str. 88, cv. 2 - vyřeš příklady podle zadání (pozor na 8. příklad).
Pro rychlé hlavičky - pokus se sestavit podobný příklad jako je v předchozím cv. 8. příklad.
Cv. 3 - zkuste v každém rámečku sestavit 2 stejně dlouhé vláčky.
Čtvrtek
Sčítání a odčítání do 17 (10 příkladů - ústně)
Matematika 3 str. 89, cv. 1 - prostředí Schody - pomáhej si obrázkem.
Cv. 2 podle úkolu - je vždy trio v každém bytě?
Pro rychlé hlavičky - do 2 bytů vymysli svoje tria.
Pátek
Opakuj si učivo, které jsme se učili tento týden.
Piš čísla od 11 až do 18 do školního sešitu.
Matematika str. 89, cv. 3 - slovní úloha
Pro rychlé hlavičky - cv. 4 řeš stříháním, cv. 5 pomocí párátek.
13. 4. - 17. 4. 2020
Milí žáci,
posílám vám další učivo na procvičování.
Úterý
Sčítáme a odčítáme do 16 (10 příkladů).
Uč. str. 80, cv. 2 - slovní úloha, řeš ji a přidej ústní odpověď. Příklad napiš do obrázku.
Uč. str. 80, cv. 1- nové prostředí Hejného matematiky Bludiště, najdi knihu kouzel. Projdi bludištěm a otvírej pomocí barevných hůlek stejně barevné dveře (pořadí barev. hůlek je:1. zelená, 2. modrá a 3. červená).
Pro rychlé hlavičky - najdi, zda je více možností.
Středa
Nová uč. Matematika 3
str. 84 a 85
V panelácích bydlí spolu vždy 3 čísla (tria). Ve dvou bytech ale chybí. Doplň 2 správná tria - tři čísla, která k sobě patří (např. 5 + 1 = 6). Čísla stojí před paneláky.
Pro rychlé hlavičky - doplň do třetího prázdného paneláku různá tria.
Čtvrtek
str. 86, cv. 1
Procvičování trojic s doplňováním +, -, =.
cv. 2
Spoj 3 čísla (modré, žluté, červené) tak, aby výsledek se rovnal 5.
Pro rychlé hlavičky - zkus sčítat 3 různá čísla, aby vyšlo 6 (podobně jako v úkolu 2).
Pátek
str. 86, cv. 4
Vybarvi věž podle úkolu.
Na volný list se čtvercovou sítí napiš deset příkladů na sčítání a odčítání do 17.
Pro rychlé hlavičky - jeden příklad na sčítání znázorni pomocí barevných čárek pod čtvercovou síť (červeně, modře, výsledek zeleně).
6. 4. - 10. 4.
Milí žáci,
máme tu další nový týden před Velikonocemi.
Jistě se na ně těšíte!
Posílám vám další procvičování.
Pondělí
Opakujeme sčítání a odčítání do 15 (10 příkladů).
Pro rychlé hlavičky - uč. str. 78, cv. 1 je zajímavá úloha.
str. 78, cv. 2
V této úloze sečteme levou, potom pravou stranu u nerovností (klidně si nad příklady napište výsledek). Na závěr doplníme znaménka =, nebo<, nebo>.
Úterý
Počítej po dvou do 14 (2 + 2...)
Počítej po třech do 15 (3 + 3...)
Učebnice str. 78, cv. 3 - odpojujeme (ubíráme) vagónky, aby platilo levá strana = pravá strana
Pro rychlé hlavičky: utvoř dva příklady na sčítání z čísel 4, 5, 8, 11, 7, 13
Středa
Učebnice str. 79, cv. 1 - rozděl spravedlivě mezi dvě děti
Pro rychlé hlavičky - str. 79, cv. 4 - vrať neposedy
30. 3. - 3. 4.
Milí žáci,
posílám vám opět učivo na procvičování matematiky.
Rozdělila jsem ho do dnů, ale záleží na vás, jak si to rozvrhnete.
Pondělí
Opakuj sčítání a odčítání do 15.
str. 75, cv. 3 prostředí Parkety - pokryj podlahu podle úkolů
a) nejlehčí, b) obtížnější, c) nejobtížnější
Pro rychlé hlavičky: str. 75, cv. 2
Vysvětlení: Snaž se vždy na levé straně doplnit jeden vagónek (z těch, které jsou na obrázku ve cvičení) tak, aby platila rovnost mezi délkou vagónků na levé a na pravé straně.
Pokud to bude pro tebe složité, jenom o tom rozmýšlej.
Úterý
Prostředí Autobus
str. 76, cv. 1
Podle obrázku doplň do vět.
Prostředí Schody
str. 76, cv. 2
Prohlédni si dobře obrázek a potom doplň do vět.
Středa
Procvičování sčítání a odčítání do 15
prostředí Krychlové stavby
str. 76, cv. 3
Vybarvi věž podle podmínky v úkolu.
Čtvrtek
prostředí Schody
str. 77,cv. 4
Úloha je zadaná pomocí číslic a šipek. Ve žlutém poli je součet čísla a šipek.
str. 77, cv. 2
Řeš podle zadání.
Pátek
Opakuj psaní číslic: 11, 12, 13, 14, 15
Pro rychlé hlavičky: str. 77, cv. 4 počítej, zapiš a domaluj rytmus, jak by pokračoval.
23. 3. - 27. 3.
Milí žáci,
posílám vám procvičování z matematiky.
Matematika str. 73, cv. 1
Prostředí Autobusu - budeme provádět spolu pomocí nových pomůcek. Pouze si prohlédni plánek trasy autobusu. Můžeš o tom přemýšlet, jak budeme provádět tuto úlohu.
cv. 2
Zkus doplnit správná čísla do rámečků tak, aby každý příklad byl správně.
Sčítej a odčítej do 14 a 15. Trénuj ústně a některé příklady můžeš poslat písemně.
Na str. 74, cv. 1
Pokus se podle úkolu doplnit - házej kostkami. Červená - směr šipek vpravo, modrá - směr šipek vlevo. Napiš výsledek pomocí šipek.
Na str. 74, cv. 4
Doplň do jednoduchých hadů čísla, tak aby měl příklad smysl. (Rozmysli si, kde má had hlavu a kam směřuje šipka).
Domácí úkoly mi, prosím, posílejte na můj e-mail kucerova@zstsobra.cz
16. 3. - 20. 3.
Stále opakovat sčítání a odčítání do 12 a postupně přidávat do 13 - ústně.
Pokud máte doma nějaký sešit - můžete si tam příklady zapisovat (při příchodu do školy si je prohlédnu).
Matematika: str. 71/cv. 1, 2, 3, 4
str. 72 /cv. 1, 2, 3
Do cvičení str. 72/1 můžete doplňovat různá čísla - ústně.
Pokud bude nějaký problém - budu o konzultačních hodinách na mailu.