
Den pro rozvoj školy 1.4.2021
Velikonoční prázdniny využili pedagogové školy ke společnému vzdělávání. Na Apríla se sešli on-line v Teamsech a prací ve skupinách sdíleli své zkušenosti z (nejen) distanční výuky. Diskutovalo se např. na témata:
Metody zapojení všech žáků během on-line výuky.
Hodnocení žáků v rámci distanční výuky.
Spolupráce asistenta, učitele a rodičů při distanční výuce dětí se SVP.
Zvládání emocí v učitelské profesi.
Co nového se žáci naučili nyní a využijí to po návratu do školy?
Skupiny se prolínaly a zkušenosti, postřehy, doporučení a tipy se tak přenášely napříč pedagogickým sborem.
V závěrečném zhodnocení se všichni vyjádřili ke kladům (přínosům) a záporům distanční výuky prostřednictvím aplikace Mentimeter. Výstupy z aktivity najdete v příloze této krátké zprávy. Možná také dojdete k závěru, že žáci, rodiče i pedagogové sdílí v této nelehké době podobnou zkušenost.
1.4. 2021
J. Volf