Hlavní rozcestí

Projekty v kalendářním roce 2019

Romana Bláhová 7.1.2022

V kalendářním roce 2019 na ZŠ Tomáše Šobra probíhali tyto projekty:

 

Název projektu: Bez obav spolu (BOS)
Registrační číslo: CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000175
Projekt je realizován v rámci Výzvy 02_15_007 Inkluzivní vzdělávání, investiční priority 3 – Socioekonomická integrace marginalizovaných skupin, jako jsou Romové, prioritní osy 3 – Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání.
Datum zahájení: 01. 07. 2016
Předpokládané datum ukončení: 30. 06. 2019


Anotace projektu: Prostřednictvím spolupráce krajského vzdělávacího zařízení, NNO, škol a školských zařízení a sociálních a zdravotních služeb dojde k vytvoření sítě za účelem podpory zvyšování inkluzivnosti vzdělávání v Jihočeském kraji se zaměřením na obce se sociálně vyloučenými lokalitami, kde budou provozována i neformální předškolní centra, dojde i k podpoření žáků ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí v dosahování školního úspěchu a předcházení předčasným odchodům ze vzdělávání.
stránky projektu BOS

 

Název projektu: Naše učení snadno a zábavně
Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0007014
Hlavním cílem projektu je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí na ZŠ.
Projekt "Naše učení snadno a zábavně" je spolufinancován Evropskou unií.
Datum zahájení: 1.9. 2017
Předpokládané datum ukončení: 31.8. 2019

Anotace projektu: Projekt zahrnuje tři aktivity:
1/ Školní asistent - personální podpora MŠ
2/ Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv
3/ Tandemová výuka na ZŠ
celkový rozpočet: 571 466 KČ, výše dotace: 100%
web projektu:

 

Název projektu: Matematické kluby - laboratoř pro adaptaci výuky orientované na budování schémat pro potřeby žáků se socioekonomickým a kulturním znevýhodněním
Registrační číslo: CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_012/0000593
Hlavním cílem projektu je: Podpora v oblasti společného vzdělávání pro vedení škol
Datum zahájení: 1. 1. 2017
Předpokládané datum ukončení: 31. 12. 2019

Cíle projektu:
Celý projekt je pojat jako akční výzkum, jehož cílem je přizpůsobit Hejného metodu výuky matematiky potřebám a specifikům dětí z odlišného socioekonomického prostředí. V průběhu projektu budeme přizpůsobovat použité metody potřebám této specifické skupiny dětí tak, aby po skončení projektu mohla být vypracovaná metodika využita celorepublikově pro výuku matematiky pro děti ze socio-kulturně odlišného prostředí.
celkový rozpočet: 15 947 624,18 Kč.

 

Název projektu: SPOLU NABÍDNEME VÍC - INSPIRACE PRO ŽIVOT

Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008161

Hlavním cílem projektu je: Multioborové a odborné vzdělávání do škol a knihoven

žadatel a příjemce dotace - Městská knihovna Písek, partneři s finanční účastí ZŠ Tomáše Šobra a ZŠ Cesta

Datum zahájení: 1.1. 2019

Předpokládané datum ukončení:
31.12. 2021

 

web projektu:

 

Název projektu: „Kolegiální podpora - společná cesta k individuálnímu rozvoji pedagogů“
Registrační číslo:
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000507 Projekt je 4 letý a je financován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR v rámci Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Datum zahájení:
1. 9. 2018
Projekt, v němž příjemcem dotace je Fakultní ZŠ Barrandov, Praha 5 – Hlubočepy, zaštiťuje metodicky H – mat, nositel inovativní matematické metody prof. Hejného.

Cíle projektu:
Naši pedagogové spolu s lektory s H – matu připravují hodiny, natáčí je a navzájem se v nich navštěvují, následně je rozebírají a hodnotí. Naše škola dostane k dispozici pomůcky a záznamovou techniku k tomu potřebnou. Cílem je prohloubení znalostí a dovedností kantorů (nejen) v Hejného matematice se záměrem udělat výuku pro žáky užitečnou a přitom co nejatraktivnější…

web projektu:

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies