6.B Přírodopis
Distanční výuka 19.1.2021
Už pouze v aplikaci Teams
- v sekci Zadání- odevzdávené úkoly
- v kanálu Informace od učitelky-úkoly, které se neodevzdávají, pouze vypracují a vyhodnotí se v online výuce
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kroužkovci
- v příloze č. 2 prezentace na nové téma Kroužkovci a jejich zástupci
- 1. úkol- zapište si z prezentace informace do sešitu
- 2. úkol- připravovat se na online test příští týden- Hlístice, Měkkýši
Děkuji :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vypracovat pracovní list na procvičení Měkkýšů.
Příloha- měkkýši opakování
Vložit do Teamsu do pondělí 11.1.
Děkuji :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Měkkýši
- Plži- nalepte si do sešitu obrázek Hlemýždě zahradního (vnější popis) a pomocí učebnice str. 30 si napište do sešitu k čemu slouží jednotlivé části těla
- Plži- nalep si do sešitu obrázek Hlemýždě zahradního (vnitřní stavba těla) pomocí obr. v učebnici na str. 30 si doplň chybějící popis.
- společně na online hodině ve čtvrtek probere jednotlivé soustavy plžů, jejich zástupce a Mlže (také máte obrázek).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ploštěnci
- v příloze č. 1 najdete prezentaci, kterou si prostudujte a udělejte si z ní výpisky do sešitu (kontrola proběhne ve škole)
- společně na online hodině si procvičíme především životní cykly těchto živočichů a vyjasníme si nejasnosti.
...........................................................................................................................................................................
4. a 5. hodina
V příloze máte pracovní list, který vám pomůže zopakovat si obě buňky. Vypracovaný pracovní list posílejte na můj e-mail do pátku nebo vložte do Teamsu, kde také nadjete zadání.
Děkuji Bicanová :)
....................................................................................................................................................................
2. a 3. hodina
Úvod: Napiš si do sešitu příklad, co můžeme vidět v makrosvětě a co v mikrosvětě.
Samostatná práce:
- Jak vypadá mikroskop? uč. str. 15 Popiš jednotlivé části mikroskopu Příloha 2. hodina následně nalep do sešitu.
- Stavba organismů- živočišná buňka Příloha 3. hodina
Závěr: Na obrázku modelu živočišné buňky procvičuj a ukazuj jednotlivé části buňky.
Fotografii vypracovaných úkolů v sešitě pošli do čtvrtka do 12. hodin 22.10. na můj e-mail bicanova@zstsobra.cz
Děkuji M. Bicanová :)
...........................................................................................................................................................................................
1. hodina
Označení druhu tvoří jméno rodové a druhé
- zakresli do sešitu tabulku rodové a druhové jméno str. 12
- překresli do sešitu tabulku s říší rostlin, živočichů a hub str. 13
- Makrosvět a mikrosvět str. 13,14 přečíst a umět vysvětlit.